fredag 17. desember 2021

Padling

 Hansbakkfjæra - Ladekaia - Hansbakkfjæra. Vær: laber til frisk bris fra SSV, regn, 7 grader C.

Formiddagspadling! Fjorden brydde seg ikke om å gjøre seg så fin i dag som i tirsdags, men det er alltid godt å komme ut uansett! Kroppens skrøpelighet var mer påtakelig i dag, stivhet og ubehag på forskjellige steder, og padlinga kostet anstrengelse, alt sammen ble understreket av det mørke, gråe, blaute været. Vel, skal det være sånn i dag, da får jeg mulighet å vise at jeg er en "stayer" tenkte jeg fornøyd.






Strandhogg - morgenkaffen er drivende

I dag konsentrerte jeg meg mindre om detaljer, og fokuserte på helheten i padlebevegelsene i stedet. Det virker som at jeg er moden for et slikt fokus nå, uten å risikere at grønlandsåre-refleksene slår inn for fullt. På de strekkene som var minst vindutsatt, fikk jeg riktig så god flyt i padlinga, og kroppen ble mer medgjørlig etter hvert.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar