søndag 12. desember 2021

Padling

 Skansen - Grilstad marina - Skansen. Vær: Lett vind fra S, overskyet med noe regn, 2-3 grader C.

For å få mer ut av dagslyset tyvstartet jeg søndagspadlinga i dag.

Det ble en tur til Grilstad marina, i høy marsjfart målt med min målestokk. Foruten trim og padleglede ble det også masse sosialt utbytte av turen. Espen gjorde seg klar til padling når jeg kom til klubbhuset, og vi har mye å snakke om, siden han nylig har kjøpt seg surfski, av akkurat samme type som den jeg kjøpte for noen uker siden. Ved Djupvika møtte jeg Sarbjyot sammen med en padlevenn, og vi ble sittende å skravle en god stund. På turen tilbake møtte jeg søndagspadlerne på samme plass, og jeg ble med dem tilbake til Ringvebukta, og tok matpause i lag med dem der. 

Turen tilbake til Skansen gikk i rolig tempo. Merethe og jeg tillot oss å gi på opp elva frem til kanalen, ellers holdt vi gruppa samlet, og anpasset tempoet etter de ferskeste padlerne. Ved Skansen avsluttet jeg turen med noen iskalde ruller.

Kartlink: https://kart.gulesider.no/m/NCGla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar