torsdag 26. mai 2022

Surfski

 Hansbakkfjæra - Vikhammer - Hansbakkfjæra. Vær: Svak vind fra NØ, sol, 16 grader C.

Morgentur i surfski. Det tar fortsatt mye konsentrasjon å padle med god teknikk. Jeg begynner å finne en fungerende padlestil, men føler at jeg burde få noen tilbakemeldinger fra noen som observerer padlinga mi. Egenredningene begynner å føles relativt trygge. Fortsatt hender det at det blir litt kaving når jeg skal opp med overkroppen på båten.

Fantastisk vårmorgen på fjorden, krydret med min andre spekkhogger-observasjon på under en uke!



Nytt utstyr - setepolstring. Her har jeg overdrevet David Mocke´s råd om å montere polstringen langt bak. Måtte etterhvert lirke den løs fra borrelåsfestet, og flytte den 4-5 cm fremover.


Klar for øving på egenredning


Hvis jeg hadde hatt et kamera med digert zoom-objektiv, ville man kunne ha sett finnene til to spekkhoggere på dette bildet



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar