mandag 22. august 2022

Kjøp og salg

I dag har jeg hentet en ny surfski. En spindrift, designet av Björn Thomasson. Far hjalp meg med transport, slik at jeg fikk en mye greiere hentejobb.


Her har far lastet opp båten på bilen sin, og startet turen fra Värmdö utenfor Stockholm


Et drøyt døgn senere laster vi over den på bilen min i Duved.


Tusen takk til min gode hjelper!


Når jeg kom hjem, var det å hive sg rundt og finne frem tegninger og utstyr til "Fri". Jeg hadde avtalt fremvisning for en mulig kjøper en knapp time etter at jeg kom tilbake. Det endte opp med salg. Jeg tror "Fri" kommer til et godt hjem! Hun skal seiles på Ånøya, og lagres i en låve.


Her blir "Fri" tauet avgårde av sine nye eiere


Da ble det god plass til den nye surfskien...





 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar