torsdag 21. juli 2022

Seiljolle

I kveld jobbet jeg litt videre med seiljollen jeg har fått for meg at jeg skal bygge.  http://seilingogpadling.blogspot.com/2022/02/seiljolle-forts.html Siden sist innlegg har dette skjedd: Når jeg hadde bygget sammen de viktigste spantene, relingslistene og kjølplanken, testet jeg at jeg virkelig klarte å få båten ut gjennom det vinduet jeg hadde regnet ut at den ville kunne passere gjennom. Det gikk ikke. 



Da ble det til å demontere båten, og ta den ut.



Jeg hengte den under balkongen. Stans i prosjektet inntil det ble forhold for å bygge videre ute.

I kveld sagde jeg til, og monterte en forstavn, og tvinget fast sidelistene, for å prøve hvordan det vil arte seg.



Håper at jeg kan finne tid til å gjøre litt innimellom fremover, slik at det blir litt fremdrift i prosjektet!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar