søndag 23. august 2020

Søndagspadling

 Skansen - Digermulen - Skansen. Vær: Lett til laber bris fra V, overskyet med noe regn, 13-14 grader C.


Bra oppmøte på klubbens søndagstur i dag! Selv har jeg ikke deltatt på noen søndager nå, men i dag klaffet det. Fint tørrdraktvær.

Flere av padlerne som møtte opp i dag var nye bekjentskaper for meg, og som vanlig ble jeg slått av hvor mange trivelige mennesker det er som driver med havpadling.

Ved Digermulen ble gruppa delt i to. Ene gruppa padlet tilbake til Brænnebukta for å ta matpause, og den andre gruppa fortsatte et stykke vestover. Jeg har kommet inn i en døgnrytme som gjorde at det nå var veldig lenge siden frokost, så jeg ble med gruppa som padlet tilbake.



Etterhvert kom de som padlet lengre tilbake. De satte seg ned i lag med oss. Dermed ble det en skikkelig lang matpause på oss som var på plass først.

Tempoet på vei tilbake til Skansen var preget av at det var mange som fortsatte de gode samtalene fra pausen mens de padlet hjemover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar