søndag 28. juli 2019

Søndagspadling

Skansen - Ladekaia - Skansen. Vær: Flau vind fra N, sol, 29 grader C.

Generalprøve kl 17 og konsert kl 19 i dag. Jeg rakk å være med på halve søndagspadlinga og ta et bad ved båten før jeg måtte på jobb for å forberede meg.  Høysommerværet fortsetter.
Vi var åtte stykker som padlet ut fra Skansen. Hvis vi hadde lagt alle klærne vi hadde på oss i en haug, ville de tatt mindre plass enn klærne til én padler på en gjennomsnittlig TKK-tur.

To stykker av padlerne som var med hadde sin første tur etter gjennomført grunnkurs. De ferske padlerne bidrar alltid med en frisk entusiasme som smitter av på stemningen i gruppa. Det var veldig koselig, og jeg kunne tenkt meg å være med på hele turen.
Fornuftig som jeg er snudde jeg ved Ladekaia, og tok et litt hurtigere tempo tilbake til Skansen. Rulling i sommerantrekk krever som regel litt selvovervinnelse, men i dag var det bare behagelig.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar