lørdag 20. august 2016

Rulling og tur til Munkholmen

Fredag 19/8 - 2016
Skansen - Munkholmen - Skansen. Vær: Lett bris fra N, lettskyet, mye sol, 20 grader.

Jeg syklet ned til Skansen for å delta i Rull & Tull. Vi var 8 padlere som dro ut for å velte, og trene på ruller og redninger. Jeg øvde på standard- og stormruller, men gikk også ut av kajakken for å terpe egenredninger. Både cowboyredning og re-entry & roll satt fint. Det ble også tid for assistere ved kameratredning og hjelpe til med finpuss på standardrulle for de som trengte det.

Når jeg var mett på saltvann hadde jeg lyst på en liten padletur i det nydelige kveldslyset. Det ble en tur til Munkholmen. Der traff jeg en trivelig padler som ikke er medlem i klubben vår. Vi slo følge tilbake til Skansen.

Telefonkameraet fikk ikke bli med på rullinga, men det var så nydelig lys i havna så jeg tok et lite portrettbilde av seilbåten når jeg kom tilbake.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar