tirsdag 22. september 2020

Padling

Hansbakkfjæra - Haugberget - Hansbakkfjæra. Vær: Flau vind fra S, lettskyet, 7-13 grader C.


Jeg tok meg en formiddagstur. I det siste har det vært en del vind og regn. Jeg er ganske glad i slikt høstvær, men dette var jammen ikke dumt det heller!


 Hansbakkfjæra er innen rekkevidden for en dagstur fra Skansen, så for meg er det mest interessant å padle østover når jeg starter her. På flatt vann og uten last gir Atlanticen manøvreringsglede. Jeg padlet langs land, svingte og koste meg. 

Deilig med et område man ikke padler så ofte i!




Jeg snudde etter å ha rundet Haugberget, og tok lunsjpause på Vikhammaren.


Når jeg kom tilbake til Hansbakkfjæra tok jeg noen ruller ved stranda før jeg gikk i land og lastet kajakken på biltaket.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar