fredag 2. august 2019

Rull&Tull

Det nærmet seg fredag, og det var ingen som hadde opprettet arrangementet Rull&Tull. Det var synd, tenkte jeg. Så kom jeg på at jeg er jo aktivitetsleder jeg også. Jeg fant frem til listen hvor man skriver seg opp som leder for ukens Rull&Tull, og fant ut hvordan jeg skulle opprette arrangementet på klubbens facebook-side.

Vi var fire stykker som møtte opp ved Skansen klokken 18. Ulf, Wolfgang og jeg har både padlet og rullet og tullet  en masse før. Marianne, som var den fjerde oppmøtte hadde tatt grunnkurs i fjor og ikke padlet siden. Hun var med andre ord midt i den aller mest ønskede målgruppa for dette arrangementet! Hun var tøff og veltet flere ganger. Kameratredningen gikk som smurt. Egenredningen var nesten, men ikke helt...
Vi koste oss med godvær og litt vind og bølger fra NV.

Foto: Ulf Stordalmo




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar