søndag 2. desember 2018

Vinteropplag og nesten adventspadling

Skansen - Ringvebukta - Munkholmen - Skansen. Vær: Lett vind fra S, tilskyende 3-4 grader C.

Det ventes snø til uka, så denne helgen har jeg brukt litt tid på å pakke inn "Kuling" for vinteren.


Etter å ha gjort det viktigste i forbindelse med rigging av presenninger, syntes jeg at jeg fortjente en padletur mens det ennå var lyst. Klokken var 11:30. Da rekker jeg adventspadlinga, tenkte jeg. Når jeg kom til klubbhuset var det forunderlig lite folk der. Jorulf og jeg var de eneste fremmøtte når klokken nærmet seg 12. Forklaringa var at adventspadlinga begynte først kl 14.
Jorulf og jeg padlet likevel ut klokken 12. Vi tok en standard søndagstur til Ringvebukta, men sløyfet matpause, og la hjemturen om Munkholmen.



Når vi kom tilbake til havna møtte vi en flokk adventspynta padlere.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar