tirsdag 11. desember 2018

Padling med pensjonister

Skansen- Rotvoll - Skansen. Vær: Flau vind fra S, sol, 1-2 grader C.

Når man kommer ned til klubbhuset for å ta en padletur på en hverdags formiddag møter man som regel noen av de svært aktive pensjonistene som er medlemmer i klubben. Idag var det "full score" siden jeg møtte tre stykker! Både Jorulf, Leif og Svein dukket opp før jeg kom meg på vannet. Jeg skrev meg ut på min tur nr 5 siden 1/11, Jorulf skrev 14 og Leif skrev 22.

Jorulf og jeg slo følge til Ringvebukta. Han ville spare på kruttet til morgendagens skitur, så han snudde der. Jeg padlet videre mot Rotvoll, og etter et kort stykke ble jeg tatt igjen av Leif. Han ble med til Rotvoll, og tilbake til Skansen. Leif er 75 år, og selv om han klager over smerter i skuldra, og at kroppen ikke er densamme lengre, er det hardt å holde følge med ham.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar