mandag 5. februar 2018

Padling

Skansen - Rotvoll - Skansen. Vær: Lett vind fra S, lettskyet -2 grader C.

Jeg skulket søndagspadling i går til fordel for skitur. Det er en tendens at jeg velger skog og snø foran fjord når gradestokken viser under -5. håper det ikke betyr at jeg er iferd med å bli en mindre dedikert havpadler...
I dag tok jeg igjen det tapte. Det ble Iqyax i dag. Endelig husket jeg lue, slik at jeg slapp å padle med hette uten briller. Synsinntrykkene var formidable! Tidvis var det helt vindstille, med speilblank havflate som resultat. Det gjorde at sikten mot bunn var ubegrenset, slik at følelsen av lavtflyving over grønn havbunn med brune busker av tang og tare var påtakelig.
Den lange deilige dukbåten var en nytelse å padle! Jeg blir mer og mer Iqyax-fan!


Kartlink: 
https://kart.gulesider.no/m/e8EJr

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar