søndag 18. oktober 2015

Padleturer

Siden sist har jeg vært med på en søndagspadling med klubben, og fått meg to padleturer i den nydelige Moldefjorden.

På søndagspadlinga klarte jeg å padle på meg kink i korsryggen. Vanligvis er padlinga den reneste medisinen for  korsryggen, men denne gangen var det helt tydelig padlinga som utløste ryggsmertene. Jeg tror det kom av at jeg har sittet mye i ro den siste tiden, og så padlet vi veldig langsomt med mange pauser i starten av turen slik at jeg aldri ble varm. Uten oppvarming begynte jeg så å trene krappe svinger. Når jeg siden skulle gå i land for lunsjpause kinket ryggen seg skikkelig, og det ble en smertefull affære å komme seg hjem igjen.

Fredag og lørdag denne uken har jeg vært på jobb i Molde. Jeg tok med kajakk og fikk lurt til meg noen nydelige turer på Moldefjorden fredag og søndag.
På fredagen padlet jeg denne turen: http://kart.gulesider.no/m/5Da2d

En padlekompis som bor i Molde tilbød meg overnatting, slik at vi kunne padle en tur sammen på søndagen. Det ble en kjempehyggelig tur med gode samtaler og lunsjpause i Islandsvågen.

Kartlink: http://kart.gulesider.no/m/oHHSi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar