tirsdag 26. september 2017

Båtmekking og tur nr 50

I det siste har jeg gjort en del arbeid med innredningen i min Gambling 34. I dag skar jeg ut og tilpasset isolasjons-materiale til skrogsidene på salongens styrbord-side.




Når den siden var ferdig føltes det som at det var nok måling, klipping og skjæring for en dag. Jeg skulle til å sykle hjem, men så gikk det opp for meg at jeg hadde alt som trengtes for en padle-tur liggende i båten. Været var bare for nydelig til at jeg kunne motstå en tur!

Skansen - Ladekaia - Skansen. Vær: Laber bris fra SØ, strålende sol 17 grader C.

I klubbens loggbok kunne jeg skrive meg ut for personlig tur nr 50 for denne sesongen.

Jeg padlet i mosjons-tempo bort til Ladekaia. Jeg nøt bevegelsene, været og den herlige kajakken! (FREJ) På tilbaketuren fikk jeg hyggelig selskap av Jomar i sin flotte Qanik.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar