søndag 6. desember 2015

Søndagspadling

Vi var 15 padlere som padlet til en strand rett vest for StOlavsspranget og tilbake til Skansen i dag.
Værmelding: Liten storm fra SV i fjellet og på kysten,  6-9 m/sek i Trondheim, 5grader, lettskyet sol og noen få byger. Vi padlet nært land, så det ble flatt vann og lite vind på turen. Bare noen få steder tok vinden slik at vi kunne skjønne hvordan det var på mer utsatte steder.

Turen ga veldig vakre synsinntrykk, med lav sol over fjorden og solbelyste, snøkledte fjelltopper på Fosensiden. Jeg padlet FREJ i dag for første gang siden muskelbristen. Den ga umiddelbar padleglede. Også denne gangen sto jeg over matpause på land og padlet hjemover alene når de andre gikk på land. Ved Trolla tok jeg noen ruller, også dette for første gang siden jeg brista en muskel. Rullene satt fint, og endlig følte jeg meg som en komplett padler igjen!

Kartlink: http://kart.gulesider.no/m/LkEof

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar