fredag 28. desember 2018

Padling

Skansen - Rotvoll - Skansen. Vær: Lett bris fra SSV, lettskyet med en del sol, 5-6 grader C.

Når jeg kom til klubbhuset på formiddagen hadde Leif og Jorulf akkurat kommet dit, så det ble til at vi padlet sammen. Birgit var ute og gikk på strandpromenaden når vi padlet forbi. Hun har som oftest kamera med når hun er ute og går, så her kommer noen bilder fra landperspektiv.








Munkholmen og Fosen ble belyst av den lave sola. Det skapte et nydelig sceneri.
Turen var herlig! Passe tempo og lengde, og det er jo en ære å få padle med klubbens mest aktive havpadlere!

Mot slutten av turen begynte de to kraftkarene å dra opp tempoet. Jeg sakket etter, og ble enda mere etter siden jeg følte at jeg måtte padle "slalom-løypa" under kaia ved pirbadet, og legge inn en rulle-økt før jeg kom innenfor moloen.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar