mandag 7. januar 2019

Padling

Skansen - Rotvoll - Skansen. Vær: Lett bris fra S, delvis overskyet oppholdsvær, 2 grader C.

Fridag! Kajakk! Jeg Padlet ut på fjorden og holdt meg langs land for å få ly for sønnavinden. Det var ordentlig dagslys å få i dag pga det lette skydekket. Jeg speidet langs steinfyllinga for å se om jeg kunne få øye på noen otere. En dag når jeg gikk strandpromenaden så jeg tre stykker som virket ganske uredde nysgjerrige turgåere. I dag så jeg ingen.

Det var i slutten av fløinga, så "slalom-løypa" under cruiseskip-kaia var for lav i taket. Til gjengjeld var det mulig å padle "Skjærgårds-padling" rundt alle små skjær langs land i Korsvika og rundt Ladeneset. Jeg fikk god flyt i padle-teknikken, og i kombinasjon med synsinntrykkene resulterte dette i en påtakelig følelse av livsglede.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar