søndag 29. desember 2019

Søndagspadling

Skansen - Folafoten - Skansen. Vær: Flau vind fra SV, overskyet med en del regn, 4 grader C.

Seks padlere fra TKK padlet ut fra Skansen. Vi padlet vestover siden værmeldinga lovet ganske frisk vind fra SV. Speilblank fjord og duskregn var en positiv overraskelse i forhold til forventningene. Vi holdt et fint tempo. God fremdrift, men ikke noe stress.

Foto: Monica Engan Døhl



Matpause ved Naustet nedenfor Folafoten.


Foto: Monica Engan Døhl


Tilbaketuren ble preget av flotte vyer i skumringa.

Foto: Monica Engan Døhl

Jeg hadde glemt mitt "teletubby-lys". Olav Magnar hadde en ordentlig lykt på akterdekket, så når vi skrådde over mot Skansen fra Høvringen padlet vi rundt ham, tett som en ærfugl-flokk. Jeg sto over rullinga siden jeg begynte å få dårlig tid i forhold til en avtale jeg hadde i etterkant av padlinga.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar