torsdag 16. mars 2017

Padling

Skansen - Ringvebukta - Skansen. Vær: Lett bris til flau vind fra SSV, overskyet, 0-4 grader C.

Nydelig tur i den vakre, gråe fjorden vår.Tjelden viste seg på Lade for første gang i år. Jeg så også en oter som satt og koste seg med noe mat ved vannkanten, men den fikk det travelt med å dukke uti og gjemme seg når den ble var meg.

Jeg øvde svinger under cruisskip- kaia, og ved konturpadling langs land. På hjemturen tok jeg noen ruller ved sjøbadet. Ved den fjerde rulla syntes jeg at spruttrekket hadde sluppet inn mer enn lovlig mye vann i cockpit, og så oppdaget jeg at jeg hadde slurvet med å ta det på når jeg tok frem neopren-hetta. Siste etappe frem mot Skansen ble unnagjort med sikkert 30 liter vann i sittebrønnen.











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar