søndag 31. juli 2016

Søndagspadling

Skansen - Et stykke vest for Digermulen - Skansen. Vær: Lett bris fra NV, overskyet, 15 grader.

Vi var seks padlere som ga oss ut på tur vestover denne søndagen. Værmeldinga gikk ut på vindstille og en del regn. Etterhvert litt vind fra SØ. Nå kom altså vinden fra stikk motsatt retning i form av en stødig bris.
Vi jobbet oss frem mot vind og småbølger. Når vi snudde merket vi at bølgene var lit for lite krappe for noen særlig surf. En og annen liten tur ble det likevel. I Brennebukta gikk folk på land for å spise. Jeg hadde ikke med mat, og ville inn for å rekke litt andre ting, så jeg nøyde meg med å ta noen ruller før jeg padlet tilbake til Skansen.

I havna kom jeg i snakk med noen av mine "naboer" på B - brygga. Hyggelige folk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar