søndag 24. juli 2016

Padling

Skansen - Tua - Skansen. Vær: 0 - 2 m/sek V,  Lettskyet mye sol 24 grader.

Jeg dro ned på ettermiddagen og padlet en tur i godværet. Seilbåten fikk fungere som garderobe, siden jeg hadde noen småting å ordne der. Antrekket i dag var neopren Long John og padle-T-skjorte.
Vanntemperaturen var hyggelig, så jeg burde nok ha droppet Long John. Jeg ble skummelt varm selv om jeg drakk mye vann og rullet ofte. Likevel var det herlig å oppleve Trondheimsfjorden i høysommervær.
Yrende folkeliv preget både gangstien langs sjøen, sjøbadet og stranda på Munkholmen. I tillegg var det mange båter ute. Flere av dem hadde ankret opp ved Munkholmen, hvor båtfolket koste seg med soling og bad.

Kartlink: http://kart.gulesider.no/m/mToVr

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar