mandag 21. oktober 2019

Inn i vinterdvalen

Skansen - Kanalen. Vær: Let bris fra S, overskyet, 4 grader C.

I ettermiddag kjørte jeg "Kuling" inn i kanalen til Tor båtservice. Tor skal løfte opp båten på onsdag, hun blir liggende på kaia hos Tor i vinter. Forhåpentligvis får jeg tid til å ordne en del ting under dette litt lengre oppsettet. Det viktigste er å få orden på el-motoren. Sannsynligvis skifte av propell.

Det var spennende å bestille bruåpning. Simon ble med meg og hjalp til når jeg skulle legge til. Han fotograferte også når vi passerte under brua.

Det var en motor-båt som gikk inn på samme bruåpning som oss, og han la til utenpå båten hvor jeg hadde fått anvist plass. Dermed måtte vi finne en annen plass. Det var en liten luke ved flytebrygga rett innenfor. Vi fikk til en flott "lukeparkering" der.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar