onsdag 8. mai 2019

Padling

Skansen - Folafoten - Skansen. Vær: Lett til laber bris fra VNV, lettskyet, 2-4 grader C.

I dag hadde jeg god tid til formiddagspadling. Det var mer vestavind enn meldt, så turen gikk vestover. Jeg padlet tett på land, helt inn i gamle Ilsvika. Siden dette var første padleturen etter en kraftig forkjølelse var tempoet bedagelig.




I Brennebukta lå det noen merkelige greier og fløt i vannet.


Jeg møtte Bart, Per-Åge og Jarle utenfor Trolla-stranda. 




Etter Digermulen ble motvinden mer merkbar, og intensiteten gikk ufrivillig opp. Ved Folafoten føltes det som at det var tid for å snu. Flakk får vente til jeg er helt tilbake i form. 


Det var små vindbølger som dyttet meg fremover på turen tilbake til Digermulen. Jeg hadde bestemt meg for ikke å anstrenge meg for å få surf, men det ble noen små turer likevel.

Etter turen ble det kaffe i "Kuling".


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar