lørdag 28. januar 2017

Padling fra havn til havn

Skansen - Grillstad marina - Skansen. Vær: Lett vind, først fra SV, senere fra ØSØ, sol tilskyende, 0-3 grader C.

Tok meg en solotur i dag. Jeg bestemte meg for å ha god tid, så det ble en litt lengre tur. Stille fjord og jevn padlerytme har altid en god mental virkning.

Jeg møtte noen flere padlere på turen. Espen møtte jeg ved Hurtigbåtbassenget, og vi måtte selvfølgelig slå av en liten prat om båter og sjøliv. I kanalen ved Grillstad marina møtte jeg to blide padledamer på tur.

Det ble matpause i havna ved båten til Bjørn.


Etter en kopp te og noen brødskiver padlet jeg tilbake til Skansen. En liten rulleøkt på utsiden moloen  før man går i land hører med.


Kart: http://kart.gulesider.no/m/oOvs6

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar