onsdag 22. juni 2022

Padling

 Skansen - Væresholmen - Skansen. Vær: Lett bris fra NØ, tilskyende, 10-15 grader C.

I dag padlet jeg en lengre tur i Iqyaxen. Etter å ha drevet en del med teknikktrening med wingåre i det siste, tok det en god stund før jeg fant den gode, rolige langtur-teknikken jeg har innarbeidet med grønlandsåre. Jeg slet også med hofteleddsbøyerne. Sannsynligvis for at jeg i starten prøvde å sparke ifra på samme måte som i surfskien. Ellers ble det en fin tur!


Jeg måtte se at "Fri" har det bra


Små, krappe bølger i stedet for de store, lange som pleier å komme med nordøsten 


Hver sin smak - "Nicht mein!"






Av og til må man en liten tur på land



Når jeg kom til Grilstad marina kom jeg på at jeg skulle gå opp å ta en prat med seilmaker'n


Brukte gjestehavna et kvarter før jeg padlet videre østover




Lunsj på Væresholmen



Som siste etappe på tilbaketuren valgte jeg elva og kanalen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar