søndag 9. januar 2022

Padling

 Skansen - Brennebukta - Skansen - Ringvebukta - Skansen. Vær: Flau vind til laber bris fra ØSØ, skyfritt, -1 - -3 grader C. 

Nydelig vintervær! Kanskje det hadde vært mest naturlig med en skitur, men jeg lengtet etter fjorden. Jeg padlet ut i Iqyaxen i god tid før søndagspadlinga, så jeg rakk en tur til Brennebukta og tilbake.

Berit og Merethe representerte TKK:s søndagspadling i dag, de er spreke padlere, men var i turhumør, så de la opp til et tempo som passet meg perfekt. På østsiden Ladeneset var det bølger og vind. Vi sløyfet pause på land, og nøyde oss med en liten sjokoladepause på sjøen. 

Padlinga opp Nidelva til kanalen foregikk med sol i fjeset. Herlig!

Kameraet ble ikke med på turen, men jeg tok noen bilder av fjorden etter turen.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar