tirsdag 23. februar 2021

Padling

Skansen - Fagerheimbukta - Skansen. Vær: Svak vind fra S skiftende til Ø, sol, men tilskyende, 5-6 grader C.

Vindmeldinga var for svak til at jeg prøvde meg på seiling i dag også, så "Kuling" fikk nøye seg med å fungere som lunsj-rom og garderobe.


 Padling alene på flatt vann. Det blir fort at jeg velger et litt for høyt tempo. Det kjentes i kroppen at dette var den andre turen etter et langt opphold. Jeg fant etterhvert en god rytme, og nøyt turen. Fritidsbåter på fjorden bidro til følelsen av vår.


Ingen bilder fra turen i dag heller. Det viste seg at det ikke bare var jeg som hadde glemt å lade batteriet til kameraet, uten at også kameraet hadde glemt hvordan det egentlig skal funke. Saken er nå til utredning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar