tirsdag 12. mai 2020

Padling

Skansen - Ilsvika - Skansen. Vær: Lett til laber bris fra NV, snø- og haglbyger, 2 grader C.

Dørstokkmila var lang, men jeg følte at jeg trengte en frisk opplevelse og litt fysisk aktivitet, så det ble en liten kveldstur med samme fortegn som i torsdags. Jeg krøp i tuiliqen og padlet ut på fjorden.
Korsryggen føltes skummelt stiv ut når jeg padlet ut. I helgen har jeg drevet ganske intens båtpuss. Når jeg driver med slike ting merker jeg at det er noe som ikke er helt som det skal være i korsryggen og rundt høyre hoftekam. Nå smertet det og protesterte. Jeg ble litt usikker på hvordan det ville fungere med rullene, så jeg ventet med dem til jeg kom inn til stranda ved Ilsvika.
Rullene funket fint, og jo lengre jeg drev på dess bedre ble korsryggen.

Når jeg skulle tilbake til havna padlet jeg i en stor bue ut mot Munkholmen,slik at jeg fikk et godt strekk med vind og bølger i ryggen på vei inn. Bølgene var akkurat store nok til at jeg kunne få en og annen fin liten surf.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar