søndag 16. september 2018

Søndagspadling

Skansen - Folafoten - Skansen. Vær: Lett vind fra SV, senere ØNØ, lettskyet med mye sol, 14-16 grader C.

Endelig passet det å bli med på klubbens søndagspadling! Vi var 16-17 padlere som padlet vestover i det hyggelige høstværet.

Jeg var ute en liten tur i går ettermiddag også. Det var for at Jacob skulle få prøvepadle FREJ. Seilinga tar mer av min fritid nå, så det har blitt litt mindre padling i det siste. I tillegg merker jeg at det nesten aldri blir av noe familie-padling. Nå tenker jeg ta konsekvensen av dette og greie meg med kun en kajakk, og derfor har jeg lagt FREJ ut for salg. Kajakken passet Jacob perfekt, og han vil kjøpe den.

Den ene kajakken jeg skal ha kvar må naturligvis bli min delbare Atlantic som jeg kan få med meg i "Kuling". Derfor ble det den jeg padlet på søndagsturen i dag. Turen var som vanlig en god blandning av sosial input, trim og fin naturopplevelse.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar