mandag 16. april 2018

Padling

Skansen - Grilstad marina - Skansen. Vær: Lett bris fra NØ, sol, 12 grader C.

Det var bølger å få ute på fjorden i dag. Det har vært mye NØ de siste døgnene, og da blir det bølger på vår side av fjorden. Jeg hadde egentlig tenk meg en kort tur med teknikk-trening og rulling, men jeg syntes det var så herlig å padle FREJ i bølgene, så det ble en ganske lang tur. Mesteparten av turen ble padlet med senkekjølen oppe, så i det humpete føret var jo det litt teknikk-trening i seg selv, og dessuten padlet jeg slalom under cruisskipkaia, surfet i elveutløpet og avsluttet turen med en rulleøkt, så jeg avvek ikke totalt fra den opprinnelige planen.

Med sol og to-siffrede temperaturer både på seilturen i går og padleturen i dag føles det som at sommeren plutselig har kommet.













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar